Insanity
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Resto dudu [Waving branches is for skillaz]

+4
Switz
NeverQ
Dass
Joopje
8 posters

Goto down

Resto dudu [Waving branches is for skillaz] Empty Resto dudu [Waving branches is for skillaz]

Příspěvek  Joopje Tue Jul 10, 2012 9:34 am

Zdravím Insanity.

Character sheet
Nick: Joopje
LvL: 80
Spec: Pure Resto / v offu Balance
Armory CH: [You must be registered and logged in to see this link.]
Armory T: [You must be registered and logged in to see this link.]

Ten balance je ještě od původního majitele postavy, priznám se, že jsem ho ještě ani neviděl. No, nemám kam spechat, protože tu není v podstatě pouzitelny eqip pro Balance.

Personal Sheet
Jmenuji se Jíří, mám 22 let a jsem z Prahy.
Momentálně jsem pracujicí student VŠ. Již nějaký ten rok, přesneji již téměř 8, se odreaguji ve WoW, další podrobnosti mého živote jsou klasické společenské klišé.

WoW Sheet
Tak, začal jsem jako každý zobák léta páně 2004 přesně 18 dní po Evropském vydání na serveru Shadowmoon jakožto Paladin Alderon. Po nějaké době kdy se zformovala, tehdá ještě PvP guilda TTH jsem jí hrdě joinul a vydžel v ní doby štastné i sutné až do příchodu Lich King expanze. Těsně po vydání jsem rozexpil svého druida (již po migraci aliance z Drak´Thulu na Burning Blade) a zapojil jsem se do řad czsk hordy. Zkušenosti s druidem z TBC ani CoreWoW (čti bez expanzí) nemám, Ale co se Wotlk týče byl jsem u všeho, od Naxxu až po Ruby Sanctum. Po celou tuto dobu jsem byl členem guildy Forged s níž mám např. Realm 3rd Anub HC25 (45att). Krátce po oznímení Cataclysm a ukončení progressu guildy forged ještě před killem LK25HC jsem přešel ke guildě Ladies First s kterou jsem dokončil progress Ruby Sanctum a LK25HC.